Tuesday, December 8, 2009

kawan yang tidak berbudi

dia kawan lama saya..namun dia mengkhianati saya(dikira mengkhianati ke?)dan memberitahu dia yang satu lagi kebenaran..I tak tau sama ada saya patut terus memberitahu kawan saya..patut ke saya percayai dia sekali lagi?I resah I panik I takut..

I reli tak nak hilang kawan ini..sudah lama kami berkawan..lebih kurang 7 tahun dah i kenal dia..dia telah dilukai banyak kali..i pun tolong dia banyak kali dah..tiap tiap kali i beri dia nasihat..dia dengar..tapi kali ini lain dah..rasanya dia percayai dia yang satu lagi itu melebihi saya..bila i tau..sakit hati saya lah.tapi i tak boleh buat apa apa pun.i hanya boleh tengok dia terus terjerumus saja.apa boleh buat..kawan lama pun x guna..

kawan i support saya nasihat dia..byk daripada mereka pun bagi tau saya dia sudah tidak dapat diselamatkan lagi..dia xkan dengar nasihat kita..i tetap nak cuba..kali ni..i x dapat tlong lagi..dia membelahi dia yang lagi satu lagi..dia macam dah jadi bukan kawan saya lagi..i kecewa tak..patut i macam ini kah?

kalau dia nampak post ini.harap dia nampak post ini dan faham niat saya ni..harap harap saya boleh berjaya menyelamatkan dia daripada perangka[ itu..
Allah tolonglah ku

0 comments: